Tema

Farger

Kommentarer

  • http://www.vincenthasselgard.no Vincent H.

    NAV har en side som i utgangspunktet ser veldig pen og oversiktelig ut, men dersom du skulle prøve å bruke noen av tjenestene de har på nett så blir man møtt av merkelige feilmeldinger, linker som peker hit, dit og i sirkler. I tillegg så er alle funksjonene på NAV.no stengt mellom 23.00 og 07.00 og akkurat det er ekstremt pussig. Designet følger helt klart den visuelle profilen og er med på å bygge opp NAV som et merke sådann, men desverre fungerer NAV.no på den samme dårlige måten som landets mange NAV-kontorer.

  • holtmi

    Ja dette er den eneste siden som er stengt om natta….pussig!

    Og hovedmenyen er vrengt litt på er den ikke?
    Ellers må jeg si den gir meg det jeg trenger når jeg er der…men jeg har ikke så mye erfaringer med den utenom jobbseksjonen…

  • http://www.fireisland.no Anders-Meyer Eldøy

    NAV har tydeleg ikkje fått med seg den gamle goe internett-klisjeen: «Nettsiden er åpen 24/7!»

    Men det er ei bra side visuelt, og framstår for meg som brukarvennleg. Eg har ikkje fått anledning å teste nokre av tenestene deira på nett enda. Men at dei har feil lenkjer og mykje feilmeldingar er jo det tragisk!

  • Andreas H

    Denne siden mangler et fokus på brukervennlighet. Forsøk f.eks. søkefunksjonen og se hvor mange ganger du må prøve før du finner noe i nærheten av det du leter etter…? Med mindre du har vært inne før og kjenner overskriften i saken.
    Personlig tror jeg rett og slett at NAV.no har for mye innhold og er for fragmentert, akkurat som NAV selv.