Kommentarer

  • http://armed.no Bjarte Kvinge Tvedt

    Ønsker link direkte til «tjenester». Ellers var det ikke noe å utsette på dette. Pent og lett å bruke.

  • http://www.miaholte.com Mia Holte

    Nydelig side. Frisk og ren, og brukervennlig!

  • http://www.miaholte.com Mia Holte

    til og med html5 😀

  • http://www.fireisland.no Anders-Meyer Eldøy

    Likar redesignet til Netlife Research, dei framstår med ein litt meir «kjøpt» (for å sitera ein god kunde av meg sitt svar på korleis han ynskja å framstå visuelt: «Det må jo se litt kjøpt ut da!») stil. Og det appelerar nok til kundar, kundar elskar at ting ser «kjøpt» ut. 😉

    Men eg stussar litt med brukarvennligheten rundt «tjenster», kvifor er ikkje dette valget tilgjengeleg i toppmenyen? Er målet til Netlife Resarch at potensielle kundar skal gå gjennom case-studies før dei når fram til tenestene?

  • http://tyw.me Bjarte Kvinge Tvedt

    De kan godt legge case opp i menyen og. Fant ikke det valget første gangen faktisk, selv om det var ganske «blåst opp»…

  • http://www.netliferesearch.no Jostein Magnussen

    Hei og takk for feedback!
    Vi kjørte den minimalistiske linjen og tenkte det ble mindre forvirrende hvis vi ikke hadde så mange duplikate innganger på forsiden. Ang. tjenesterseksjonen så er vi ikke helt fornøyd med den ennå og det er et godt poeng at det kan være litt vanskelig å finne oversikten over tjenester. Dette skal forbedres. Vi kommer med et lengre blogginnlegg på iallenkelhet.no om valgene vi har tatt underveis, men her er en liten forsmak:

    Forside: Ren og minimalistisk. Tydelig på hva vi driver med (brukeropplevelse) og mer fokus på case og ferdige løsninger enn vi har hatt tidligere. Våre undersøkelser viser at folk er interessert i Case + Tjenester på en side som denne (ikke så overraskende 🙂

    Calls to action: Skal være tydelige og relevante kontaktpunkter uansett hvor du befinner deg

    Navigasjon: Vi har satset på minimalisme her også. Menyer dukker opp der det er nødvendig og tjenestenavigasjonen har vi bevisst gjort mer visuell for at den også skal friste litt til utforsking. Når vi har klassiske menyer har vi plassert disse til høyre for å få fokus på innholdet og ikke navigasjonen.

    Igjen: Takk for feedback!