Kommentarer

  • http://www.miaholte.com Mia Holte

    Jeg liker denne! Og veldig fint at det norsk design blir gjort tilgjengelig for utlandet 😀

  • http://www.fireisland.no Anders-Meyer Eldøy

    Visuelt første inntrykk på min store mac skjerm veldig bra, men brukervennligheten og informasjonsstrukturen er ikkje heilt bra.

    Spesielt ved å teste den i ei typisk kundetilværelse: Internet Explorer og 15″ laptop skjerm kor teksten oppå bileta i slideshowet har ikkje kvit bakgrunn og vært difor uleseleg – dette er vel ei enkel IE bug som snart er iorden. Og kva er tanken bak innhaldet under slideshowet? Ser for meg at dei færraste besøkande vil sjå disse boksane, med mindre dei site på store skjermar. Sidan dei ligg på førstesida antar eg at dei er viktige, kvifor er dei då gjømt vekk?

    Ein anna ting eg stussar med er produktinformasjonen til slideshowet, her kunne det med fordell være lenkjer på produktteksten som tek meg direkte inn til produktet. Det manglar rett og slett «calls to action» her utover det å klikke på «neste slide» eller på linken til reklamebyrået.

    Menyen virkar også litt lite brukarvennleg. Ein får 2 valg: «nettbutikk» og «meny». Dei menyvalga ein forventar seg å finne ligg skjult under meny, dette er kanskje for auke å antall klikk på nettbutikk? Men dersom målet er å få folk inn i nettbutikken kunne ein enkelt oppnådd dette med å linke produkta i slideshowet til produktvisningen i nettbutikken. Då kunne ein hatt ein konvensjonell toppmeny med viktige sider som Produkter, Aktiviteter, Forhandlere, Om Dale osv.

    Nettbutikken er også litt spesiell, det er jo ikkje ein nettbutikk. Det er sider som viser kolleksjonen og linker inn til ein ekstern nettbutikk. Dette virkar litt forvirrande, kvifor gi brukaren inntrykk av at han er i butikken når han berre kikar i katalogen? Ved å kalle dette for kolleksjon eller liknande kan ein senke «guarden» mange har for «kjøp». Knappen som heiter «kjøp» kunne vore kalla noko anna som er meir beskrivande for handlingen bak til dømes: «Gå til dette produktet i nettbutikken». Det kan virke utrygt å trykke på knappen «kjøp» utan å få velge antall og størrelse?

    Dette blei ei grundigare(og lengre) vurdering enn eg hadde tenkt når eg byrja å skrive. Men nettsida kunne etter mi meining vært ein innertiar med nokre enkle grep for å betra brukaropplevinga og ha større fokus på handlingsorientert design.

  • http://armed.no Bjarte Kvinge Tvedt

    Får fram produktet bra. Skjønner ellers ikke hvorfor alle skal ha så fancy menyer at man skulle tro man var på en side for tranceparade(eller noe sånt). Ellers så er det meste nevnt over. Lusekoftemønster i den hvite faden(om mulig) kunne vært testet ut. ville kanskje gitt litt mer kobling mellom det interaktive og produktet.

  • http://cami-caminicol.blogspot.com/ Camilla Nicoline Vik

    Utrolig flott side. Meget ryddig og ren. Får fram produktene meget bra. Må være ærlig at jeg ikke klarte å holde meg. Shoppet lue 😀

  • http://www.tiberepublic.no Hogne Malum

    Takk for nyttige tilbakemeldinger.
    For Dale of Norway var det viktigste å skape kjøpslyst ved bruk av rene bilder, en produktvisning som viser plaggenes lekre detaljer og en oversiktelig meny der bestemor på Osterøy ikke kan gå seg vill. Vi har testet dette mot brukergruppen og fått god respons. Designmessig har vi røsket opp i Dales noe tekniske stil og gått tilbake til kjernen av merkevaren. Norsk tradisjon, værbitt treverk med en trendy tvist. I tillegg har Dale gjort mye rett i å droppe «Synnøve Solbakken-modellene» til fordel for en litt mer fashioninspirert modellstil.

    Angående webshop er vi helt enig. Her burde man selvsagt ikke blitt videresendt. På grunn av tekniske begrensninger får vi ikke fullført integreringen av denne før i steg to.

    Teknisk har Victor Nystad hos Tibe Republic jobbet mye med å få en optimal indexering av siden. Alle sider, bilder til og med lightboxer har sin unike URL. Så om du zoomer inn på en genser så kan du bokmerke eller dele akkurat dette utsnittet. Vi har brukt en del CSS3 med akseptable fallbackløsninger for utdaterte weblesere. Som gradients, fargeverdier med alfa-verdier (RGBA), skygger og webfonts. I vårt tilfelle har vi konkludert at IE ikke er standarden vi ønsket å legge oss på siden det medførte såpass store begrensninger for andre plattformer. Så om løsningen bedømmes ut i fra IE på 15″ skjerm blir det litt som å vurdere en flashannonse utifra fallback jpg’n.

  • http://www.fireisland.no Anders-Meyer Eldøy

    Stilmessig er dette heilt klart ein positiv retning for Dale, dette understrekar kampanjen dei køyrte for ei tid sidan også godt.

    Uenig i påstand om at å teste på 15″ skjerm i internet explorer ikkje er viktig. Det er jo heilt feil. No kjenner eg ikkje til tala for Dale.no spesifikt, men jevnt over i det norske og internasjonale markedet er det internet explorer som nettleser og typiske 15″ skjermoppløsningar som regjerar (diverre).

    La merke til at lightboxane vart indeksert – nice touch. I «moderne» nettlesarar er det mange tekniske godbitar her. Som nevnt tidlegare nokre enkle grep her så er nettsida ein «innertiar» også for ettersluntrarane som ikkje har oppgradert nettlesarane sine enda.