Kommentarer

  • http://designalized.com Tor Løvskogen Bollingmo

    Trykket meg inn på den lilla «Webstrategi», som forklarer om prosessen deres – men på denne undersiden forsvinner de tre andre stegene helt. Følte meg litt bortkommen. Hadde fortere skjønt at de tre gule knappene ledet inn til tjenester dere leverer om det området hadde en merkelapp «Vår tjenester innen webstrategi» eller noe i den duren.

    Modellen til høyre på Webstrategi-siden syns jeg ikke gav mening først, men etter videre studering så gjør den jo det – mulig jeg som er treig, men kanskje det kan fremstilles på en annen måte. Virket som om man måtte velge mellom Webdesign / Markedsføring / Teknologi, og ikke alle tre.

    Fader-animasjonen mellom Google Analytics og Yahoo virker rar – uten at jeg kan sette bedre ord på det uten utrolig mye ettertanke. Umulig å vise alle? Eller er det i det hele tatt nødvendig å vise de på alle sidene?

    Referanser-siden lister mange firmaer – men viser overhodet ikke hva som er gjort for disse. Det er ingen god løsning for besøkende mulige kunder. Siden dette er stedet på siden dere viser arbeidet deres, og denne kun inneholder logoer fra firmaer, har ikke besøkende fått sett noe av det dere har gjort. Man vet ikke hva man går til, det er veldig viktig å få vist.

  • http://www.miaholte.com Mia Holte

    Fortsatt litt skurr i Opera, men en finfin side! Som andre har nevnt tidligere, denne vil nok skaffe dere en god slant med kunder 😀

  • http://www.fireisland.no Anders-Meyer Eldøy

    Tor: Takk for lang og konkstruktiv kritikk. Me ser poenga dine og har gjort endringar på referanser som forhåpentligvis oppklarar det siste du har nevnt. Her skal me på sikt utvide denne seksjonen vidare med nokre detaljerte kundecase.

    Når det gjeld navigasjonen mellom sidene følger me nøye med på webanalysen for å sikre at dei besøkande foretar seg dei handlingane me ønsker. Så langt gjer dei stort sett det, men på nokre sider har me også byrja med varianttestar for å optimalisera konverteringsraten.

    Legg gjerne «utrolig mye ettertanke» ned i kva som skurrar med sertifikatanimasjonen vår 😉 Me føler at dette er ein grei måte å vise bredden vår utan at det tek for mykje plass. Personleg kunne eg godt tenke meg at Google hadde større forskjell mellom dei ulike «skilta» sine.

  • http://www.olefredrik.com Ole Fredrik Lie

    Gratulerer med nytt nettsted! Jeg liker godt det rene uttrykket og har egentlig lite å utsette på det grafiske.

    Er enig med Tor i at siden med referansene blir litt tynne. Som designer kunne godt tenke meg å se på hva dere har gjort for de forskjellige kundene. Og som en potensiell kjøper av tjenestene deres, ville jeg definitivt se på hva dere har gjort. Ikke nødvendigvis fryktelig detaljert, men i det minste en kort beskrivelse. Kan også legge til at skyggen rundt logoene kan skape et noe travelt skjermbilde, når det er såpass mange logoer listet opp på samme side.

  • http://huset.no Willy Bergsnov

    Flott nettsted med begrenset palett og sobert uttrykk. Typografisk liker jeg godt at dere har brukt ekte ellipse( … ) i stedet for tre punktum, selv om den burde vært etterfulgt av et mellomrom.

    Skal man være kritisk så kan siden virke litt kald, da man ikke ser bilder av mennesker andre steder enn under «Menneskene», men går ut fra at dette er en estetisk vurdering.

    Gratulerer med et fint nettsted.